czwartek, 1 maja 2014

Sałatka majówkowa. Piknikowa.

Zrobiłam ją i zjadłam przed chwilą.
Miała pozostać moją słodką tajemnicą.

Szybko zmieniłam zdanie, bo wyszłabym na ogromną egoistkę nie dzieląc się z Wami przepisem.

Dobrem TRZEBA się dzielić.

Sałatka majówkowa
na 2 porcje 
  • 2 garście rukoli
  • 2 jajka
  • puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 2 garści truskawek (użyłam mrożonych)
  • 3 łyżeczki słonecznika
  • 1 łyżka płatków owsianych górskich
  • 3 łyżki oliwy
  • 1 łyżka płynnego miodu
  • kilka kropel tabasco
  • sól morska gruboziarnista 
  • pieprz świeżo mielony
  • 700ml wody
  • 3 łyżki octu
Wodę zagotowujemy z octem. 
Gdy zaczyna się gotować, wbijamy jajko i gotujemy 2 minuty (jajko w koszulce).
Z miodu, oliwy, tabasco robimy sos.
Słonecznik i płatki podprażamy na suchej patelni.
Na talerze nakładamy po równo wszystkie składniki, kładziemy jajko, polewamy sosem i oprószamy solą oraz pieprzem.
Smacznego!
Pozdrawiam,
Praline 

3 komentarze:

  1. wow co za połączenie ;) na pewno pyszna;) polecam moją sałatkę z jajkiem sadzonym w roli głównej .zapraszam do wypróbowania.pozdrawiam.
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/search/label/sa%C5%82atki%20i%20sur%C3%B3wki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrem powinno się dzielić:), a jajkiem w koszulce na takich pysznościach to.... za mało, powinno być jeszcze jedno:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad.
Zapraszam ponownie ;)